top of page

İşimizle ilgili ayrıntılar...

Size sunabileceÄŸimiz hizmetleri aÅŸağıda özetlemeye çalıştık. Bunlar "her zaman" yapabildiklerimiz.

Sizlerden gelecek talep doğrultusunda size yardımcı olmaya -elbette- her zaman hazırız.

​

Satış

MüÅŸterilerimiz, maÄŸaza ön ofisleri için gerekli her türlü donanım ve yazılımı Persis'ten temin edebilirler.

​

Satış ekibimiz, sizlerle irtibat kurarak ürün ve hizmetlerimizin tanıtıldığı bir toplantı düzenleyecektir. Bu ÅŸekilde ihtiyaçlarınızın tam olarak belirlenmesi ve bu ihtiyaçları en üst düzeyde karşılayabilecek çözümün ortaya çıkarılması saÄŸlanmaya çalışılır.

​

GerektiÄŸinde teknik ekiplerin karşılıklı geldiÄŸi ek toplantılar ile saÄŸlanacak çözümün teknik detayları üzerinde çalışılır.

Satış ekibimiz, bu çalışmaların ardından karşılıklı olarak üzerinde anlaşılan çözümün bileÅŸenlerini ve projenin ana hatlarını açıklayan teklifimizi görüÅŸlerinize sunacaktır.

Teklifimizin kabulü ile birlikte proje planını da içeren bir satış sözleÅŸmesi karşılıklı olarak imzalanacaktır. Proje planı, maÄŸazanızın çalışır hale gelebilmesi için atılması gereken adımları, öngörülen tarihleriyle birlikte belirtir. SözleÅŸmenin imzalanmasıyla birlikte bu plan da iÅŸlerlik kazanır.

Danışmanlık, Proje Yönetimi

Persis, maÄŸaza ön ofis otomasyonu konusundaki bilgi ve deneyimini, danışmanlık ve proje yönetimi hizmeti olarak müÅŸterilerine sunmaktadır. Sistemlerimizi kullanıyor olsun ya da olmasın her kuruluÅŸ Persis'ten bu hizmeti alabilir.

EÄŸitim

MaÄŸaza operasyonunun mümkün olduÄŸunca rahat yürütülebilmesi için iyi planlanmış bir eÄŸitim ÅŸarttır. EÄŸitimlerin hedefine tam olarak ulaÅŸabilmesi, doÄŸru kiÅŸilerin seçilmesi, eÄŸitim gruplarının iyi planlanması ve gruptaki kiÅŸilerin tüm dikkatlerinin konu üzerinde toplanabilmesi gerekmektedir.

 

EÄŸitimler, müÅŸterimizin belirleyeceÄŸi yer ve zamanda veya Persis ofisinde, eÄŸitime özel olarak hazırlanacak olan sistem üzerinde uygulamalı olarak verilmektedir.

MaÄŸaza açılışından sonra müÅŸterilerimiz tarafından talep edilebilecek ek eÄŸitimler, ÅŸirketimiz tarafından ayrıca planlanarak yerine getirilebilmektedir.

MaÄŸaza Sistemi Kurulumu

Satış sözleÅŸmesi ve proje planı çerçevesinde satın alınmış olan ürünler, belirtilen tarihlerde teslim edilerek maÄŸaza kuruluÅŸu gerçekleÅŸtirilir. Teslimat iÅŸleminden önce, eÄŸer bir ödeme kaydedici cihaz kurulacaksa, bununla ilgili izlenmesi gereken yasal prosedürler için satış ekibimiz sizi yönlendirecektir.

KuruluÅŸ iÅŸlemi sırasında Persis teknik ekibi, sistemin kusursuz çalışması için gerekli her türlü kontrolü yapacak ve açılış gününe hazır halde sistemi teslim edecektir.

Açılış DesteÄŸi

Her zaman heyecanlı ve telaÅŸlı geçen açılış günlerinde Persis Destek ekibinden bir arkadaşımız, maÄŸazanızın açılışından kapanışına kadar sizlerin yanında bulunarak olası sorularınıza cevap verecek, eÄŸitim sırasında tam olarak kavranamamış konulara açıklık getirecek ve sisteme pürüzsüz bir ÅŸekilde uyum saÄŸlamanıza yardımcı olacaktır.

Garanti Hizmetleri

Sisteminizin kurulması ile birlikte garanti hizmetleri de otomatik olarak baÅŸlatılır. Satın alma sürecinde belirtmiÅŸ olduÄŸunuz tercihinize göre deÄŸiÅŸmekle birlikte, genelde donanım ve yazılım garantisi 1 yıl sürelidir. Ödeme kaydedici cihaz ile ilgili her türlü garanti hizmeti, yasa gereÄŸi, donanım saÄŸlayıcı ve/veya ithalatçı kuruluÅŸlar tarafından verilmektedir. Yazılımların garanti hizmetleri tarafımızdan verilmektedir. Satın almış olduÄŸunuz diÄŸer donanımlar ile ilgili garanti süreçleri Persis tarafından yönetilmekle birlikte fiili garanti hizmeti ilgili ürünün üretici ve/veya ithalatçısı tarafından verilmektedir.

Yazılımla ilgili sorularınız ya da sorunlarınızın çözümü, Persis Destek grubundaki arkadaÅŸlarımız tarafından telefonda ya da sisteminize ofisimizden uzaktan baÄŸlanarak çözüme kavuÅŸturulur.

+Artı Destek hizmet hattımız, garanti süresi boyunca her gün, ofis saatleri dışında ve maÄŸaza çalışma saatlerinde hizmetinizde olacaktır.

+Artı DESTEK Hizmeti

MaÄŸazacılık alanındaki çalışma temposu göz önüne alınarak, müÅŸterilerimizin maÄŸazacılık faaliyetlerini kesintisiz sürdürebilmesi için yılın 365 günü 09:00 - 22:00 saatleri arasında mobil telefonla destek hizmeti verilmektedir.
 

MüÅŸterilerimiz maÄŸazalarında bir sorun yaÅŸadığında, yetkili kiÅŸi +ArtıDESTEK hattımızı arayarak sorunu bildirir.
 

Nöbetçi Persis Destek elemanı, telefonla bildirilen sorunları yine telefonda çözmeye çalışır. EÄŸer sorun bu ÅŸekilde çözülemiyorsa, uzaktan maÄŸazaya baÄŸlanarak sorunu gidermeye çalışır. Sorunun donanım kaynaklı olması durumunda ilgili servis ÅŸirketine sorunu yönlendirir veya sizin görüÅŸmenizi ve/veya servis çaÄŸrısı açmanızı saÄŸlar.

​

+ArtıDESTEK hizmetinin amacı, maÄŸazanızın müÅŸterilerine kesintisiz hizmet vermesini saÄŸlamaktır. Bu hedefin dışında kalan konular bir sonraki iÅŸ günü çözülmek üzere kayıt altına alınır.
 

Bu hizmetimizden garanti süresi içinde bulunan ya da bakım anlaÅŸması olan müÅŸterilerimiz yararlanabilmektedir. Bakım anlaÅŸmalı müÅŸterilerimiz, farklı destek saat aralığı talep edebilirler. Uzun tatil dönemlerinde gerekli sayıda nöbetçi personel görevlendirilmektedir.

Bakım Anlaşması

Garanti sürenizin bitiminden önce, destek ekibimiz sizlerle temasa geçerek garanti sürenizin sona ermekte olduÄŸunu hatırlatacak ve garanti süresi içinde yararlanmış olduÄŸunuz destek hizmetlerinden 1 yıllık bir süre için yararlanmaya devam etmenizi saÄŸlayacak "Persis Yazılım Bakım AnlaÅŸması" teklifini size iletecektir.

Ödeme kaydedici cihaz donanımı ile ilgili bakım anlaÅŸması, yasalar gereÄŸi, donanım saÄŸlayıcı ve/veya ithalatçı kuruluÅŸlar ile doÄŸrudan sizin aranızda, yine garanti süresinin bitiminde yapılabilecektir. Bu bakım anlaÅŸması ile ilgili bilgi ve yardımı, Persis Destek ekibinden alabilirsiniz.

bottom of page